JAK ODEBRAC ZAMÓWIONE AUTO

Podobnie jak w przypadku pozostałych etapów sprzedaży, również tutaj staramy się zachować jak najdalej idącą ostrożność. O ile zamówienie, zapłata bądź ubezpieczenie auta nie wymaga żadnego kontaktu bezpośredniego, to w przypadku odbioru auta jakiś kontakt zwykle musi nastąpić.

Natomiast postaramy się sprawę załatwić tak, żeby ewentualny kontakt był jak najmniejszy. A w niektórych przypadkach postaramy się zupełnie wyeliminować jakikolwiek kontakt osobisty - jeśli będzie taka wola Kupującego.

Poniżej można zobaczyć kilka przykładowych sposobów przekazania samochodu klientowi. Kupując auto prosimy o informację, w jaki sposób chcieliby Państwo odebrać swój samochód.

Odbiór osobisty w salonie

Samochód możemy wydać w salonie, z zachowaniem wszelkich środków ostrożności. Zachowamy bezpieczną odległość oraz zdezynfekujemy wnętrze auta. Dla bezpieczeństwa zrezygnujemy z udzielania instruktażu przeprowadzonego wewnątrz auta. Natomiast wszelkimi środkami zadbamy, żeby klient poznał wystarczająco swoje auto. Np. przed odbiorem auta przekażemy Kupującemu instrukcję obsługi.

Odbiór poza salonem.

Jeśli ktoś obawia się zamkniętych przestrzeni, to możemy polecić uproszczoną procedurę wydania na parkingu przed salonem. Tutaj również zachowamy wszelkie środki bezpieczeństwa. Odbiór odbędzie się w ustronnym miejscu na terenie dealerstwa, a samochód będzie uprzednio zdezynfekowany.

"KWARANTANNA" samochodu.

Jeśli mimo wszystko obawiają się Państwo bezpośredniego kontaktu z naszymi pracownikami, to możemy zaproponować odbiór samochodu z wykorzystaniem "kwarantanny". Na czym ona polega? Samochód przygotowujemy do wydania, dezynfekujemy, i odstawiamy na określony czas w ustronne miejsce na terenie naszej firmy. Podczas postoju samochodu ewentualne wirusy w naturalny sposób zginą.

Dostawa pod dom

Jeśli ktoś nie chce (lub nie może) nas odwiedzić, może zamówić samochód z dostawą do domu. Auto dostanie dostarczony w umówionym czasie, a przed przekazaniem go Kupującemu będzie zdezynfekowane. Instruktaż może się odbyć podczas rozmowy telefonicznej, albo funkcji telekonferencji.

Dostawa pod dom z "KWARANTANNĄ"

Jeśli chcą Państwo zamówić auto do domu, i uniknąć jakiegokolwiek kontaktu z naszymi pracownikami, to możemy dostarczyć samochód Państwu pod dom, i zostawić na parkingu. Państwo mogą odebrać auto po kilku dniach, w których ewentualne wirusy zginą.


Oczywiście w każdym przypadku zadbamy, żeby ograniczony kontakt bezpośredni nie wpłynął na jakość obsługi. Mamy nadzieję, że zaproponowane powyżej rozwiązania spowodują, że zakup auta pozostawi po sobie wyłącznie pozytywne wspomnienia. Jeśli mają Państwo jakieś uwagi, to zapraszamy do kontaktu.






MAD MOBIL RYBNIK

44-270 RYBNIK
ul. WODZISŁAWSKA 243
tel: (32) 42 12 525

GODZINY OTWARCIA
salon + serwis:

Pn - Pt: 9.00 - 17.00
So: 9.00 - 15.00

MAD MOBIL GLIWICE

44-151 GLIWICE
ul. DASZYŃSKIEGO 277
tel: (32) 33 69 000

GODZINY OTWARCIA
salon + serwis:

Pn - Pt: 9.00 - 17.00
So: 9.00 - 15.00