NASZ SPOSÓB DZIAŁANIA

Szanowni Klienci,
mając na uwadze obecną sytuację chcielibyśmy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczeństwo i komfort zarówno Państwu, jak i naszym pracownikom. W tym celu podjęliśmy szereg działań, który został opracowany na podstawie wytycznych podanych przez Światową Organizację Zdrowia (WHO) oraz zalecenia Ministerstwa Zdrowia (oparte również na publikacjach amerykańskiej agencji CDC).

Przebieg wizyty w salonie i serwisie
Zaraz przy głównych wejściach do salonu lub serwisu czekają na Państwa dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk, prosimy o skorzystanie z nich. Następnie zostaną Państwo powitani przez naszych doradców uśmiechem bądź skinieniem głowy, bezpośredni kontakt poprzez podanie ręki jest niewskazany. Rozmowa odbywać się będzie z zachowaniem bezpiecznej odległości (min. 1,5m). Chcemy również zapewnić, że wszystkie newralgiczne miejsca na salonie i serwisie są poddawane stałej dezynfekcji (więcej informacji poniżej), a samochody w trakcie wizyty serwisowej są również odpowiednio zabezpieczane ochronną folią. Więcej na temat przygotowywania przez nas samochodów można przeczytać tutaj.
Jeśli tylko sytuacja stanie się dla Państwa niekomfortowa, prosimy o natychmiastowe zgłoszenie swoich obaw! Obiecujemy, że postaramy się wspólnie wypracować jakieś rozwiązanie, które pozwoli na spokojne dokończenie wizyty.

Dezynfekcja samochodów oraz pomieszczeń
Dezynfekcja to aktualnie niezbędny proces, przeprowadzany na terenie całej firmy regularnie, przy użyciu odpowiednich środków, zgodnie z zaleceniami WHO. Wszystkie powierzchnie dotykowe oraz narażone są systematycznie przecierane, aby wyeliminować wirusy, które potencjalnie mogły się tam znaleźć. Nasze samochody oraz pomieszczenia są również regularnie wietrzone, co pomaga szybciej oczyścić powietrze. Zalecane jest jednak, aby przez cały czas przebywania w salonie bądź serwisie nie dotykać okolic twarzy, a następnie po zakończonej wizycie dokładnie umyć ręce. Więcej o przygotowywaniu przez nas pojazdów znajdziecie Państwo tutaj.
Koronawirus może przetrwać w powietrzu stosunkowo krótko, inaczej jest w przypadku powierzchni płaskich. Dlatego tak ważny jest proces regularnej dezynfekcji, jednak aby czuli się Państwo całkowicie bezpieczni wprowadziliśmy również usługę zakupu samochodu online z możliwością dostarczenia we wskazane miejsce, wznowienie polisy na odległość, a także opcję kwarantanny dla pojazdu przed wydaniem. Więcej na ten temat możecie Państwo przeczytać tutaj:
jak załatwić formalności
jak odebrać zamówione auto
darmowa dostawa
zaproponuj swoje rozwiązanie

Zalecenia Ministerstwa Zdrowia
Zapewniamy, że nieustannie stosujemy się do wszystkich wytycznych podanych przez Ministerstwo Zdrowia oraz wprowadzamy rozwiązania rekomendowane przez Światową Organizację Zdrowia (WHO). Na bieżąco śledzimy również pojawiające się nowe informacje i wskazówki oraz szkolimy naszych pracowników w trosce o Państwa zdrowie, bezpieczeństwo i komfort.

Pytania odnośnie podejmowanych środków
Jeśli tylko mają Państwo jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące stosowanych przez nas procedur, przebiegu wizyty w naszej firmie, nie czują się Państwo wystarczająco pewnie w obecnej sytuacji – zachęcamy do kontaktu z nami. Uwzględnimy wszystkie zastrzeżenia oraz zastosujemy indywidualne podejście i działania, tak aby zapewnić wszystkim oczekiwany standard usług.
Mogą to Państwo zrobić poprzez specjalny formularz na naszej stronie FORMULARZ KONTAKTOWY, kontakt telefoniczny, e-mailowy, a także poprzez nasze media społecznościowe, np. Facebook.

Przydatne źródła:
https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019
https://www.gov.pl/web/koronawirus






MAD MOBIL RYBNIK

44-270 RYBNIK
ul. WODZISŁAWSKA 243
tel: (32) 42 12 525

GODZINY OTWARCIA
salon + serwis:

Pn - Pt: 9.00 - 17.00
So: 9.00 - 15.00

MAD MOBIL GLIWICE

44-151 GLIWICE
ul. DASZYŃSKIEGO 277
tel: (32) 33 69 000

GODZINY OTWARCIA
salon + serwis:

Pn - Pt: 9.00 - 17.00
So: 9.00 - 15.00